Wednesday, October 19, 2011

assalamualaikummm -,-''


hari ni ??? busan !!! blurr !!! arghhhhhhhhhhhhhhh ..... seriously makin dekat spm .. makin serabot kepala hotak aku neyh !! macam-2 masalah ! kita taa buad masalah .. orang lain pulak yang wujud kan masalah !! errr . hari ni aku taa msok kelas langsung ! heboh dengn nasyid tadi coz ada persembahan hari jumaat neyy . besok kena pergi sikamat coz ada lawatan . hope besok dapat kembali kan mud aku tok lebih tenang tuk hadapi hari-2 yang semakin mencabar ni .


makin buat aku risau is my boyfie !!! awak banyak sorok rahsia dengn saya biyyyyy . awak suka pendam n tak nak bagi tahu apa masalah awak dekat saya ! dan itu membuat kan saya risau giler gaban !


why aku  risau sgt-2?? pakwe aku doee . gler taa risaw ? aku syg koe sgt-2 tahu tak biy ?? plez la klu ada masalah jangn sorok-2 ! BAGI TAHU saya apa masalah yang sedang awak fikir . apa slah yang saya dah buad dekat awk . apa yang perlu saya buad untuk awak maaf kan saya ?!!! saya perlu tahu semua 2 dari awak biyyyy . plezzzzzz . . kalau baca ni plez berubah k ? sya nak awak jadi bf yg jujur n berterus-terang dengn sya . (doa kan aku kekal lama dgn dia ) aminnnnn .. kbaiiii



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget