Monday, November 7, 2011

5 hari lagi nak SPM , rindu SPM ! -________-

HEHE , rindu lha sgt kenn ? HAHA , actually aku berdebar gle nk amek spm neyh !! spe jea yg taa bedebar ken ?! klu lah result terokkk !!! tak kan aku nak suroh mak bapak aku sara aku seumor edop !! errrr . memang tak lah ann !! tapi taa pewh ! dlm masa 5 hari neyh aku JANJI aku akan guna kan dengan sebaik yang mungkin !! HOPE result aku owkehhh !! AMINN .. doa kan aku weyh !!


JUP JUP , heee . nak cerita ckett !! semalam ann ann . saya lepak-ing dengan biyy saya !! err .. SUMPAH besttt !! al-maklum lahh lama jugak kud taa meet dia !! RINGU dea gle babeng !! semalam lepak paling TERlama dengan dia .. AWW . dari pukol 3 ptg sampai pukol 10 malam dia dengan aku !!! lme gler , tapi 2 pon rasa mcm taa maw lepas dia balik jea smlm ,, err . (GATAL) haha , SERIOUS best mcm nk mati dapat memajowk n memanje gituuuu .. hikhik . best lepak dengan BIYY !! hope dpt lepak mcm semlm lagy k biyy..
muah cket ! heee . uke lah penatt nak taip !! wa maw stady beb !!! bubye bloggiest ! muahahaha .. 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget