Wednesday, December 28, 2011

burukk !!

hye !! ape yang buruk ??? blog lahhh !! blog aku serabot kan kan kan ??? dah dah . tak payah nak kutuk kutuk sangat ! aku tahu lah blog aku serabottt ! errrrr . aku nak buang weyh sumer bende alah yg serabot tu ! tapi aku tak tahu nak buang yang mne stu ! banyak sangat sangat ingredient ehhh ! HAHAHA . takpo2x leklu ! watpeace lu . hehe


uke ! hari ni aku pegi negok wayang kat kiara ! kiara jow lah paling jaoh den leh poie skrg ni ... tak do lesen keto laie ! dah ado sok den negok wyang kat pavillion jow ! tak main kiara kiara ni dahhh ! HAHAHA . (belagak lak tu) uke ! kembali pada topik asal kita ! saya dah setat merapuuu .. HEEE . hari ni saya pergi dengan all my bestie ! nk sebott nme ?? uke uke . biaw populerrr ckett . huhuhu . MASTURA,AZREEN,EMAN,ADIK LISKA,QURRATU AIN dan ARIFAH ! hAh ! amekaw ! tak penah penah aku buat kua reramai beb ! selalu nye aku kua pon 2 or 3 org jea . hari ni pecah rekoddd ! errrr . tapi sumpah bestttttt ! just movie nye lah yang tak berapa nak berkenan kat hati aku ! errrr . cambodo citooo ehhhh ! argh . . nyosa dennn ! puihh ! (uwah , , marah ea diyoo) HEEEE. ni ade serba sikit gambo yang aku snap tadi . . layan k !!
poyo jea kankan ?? terutama aku ! HAHAHA .dahdah jangan nak gelak kan aku sangat lah ea ?? pang kanggg .


uke ! malam ni kan encik sofy kejora tu kannnn . ajak itteww mett !! HAHAHA . rindu lettew ! tapi kenken itew taa buleh kua lowh tdy ! coz dia ajak dah pukol bpe pulak kan ! tak kan nak kua rumah memalam buta like that ! nanti cik siti rohani (mak itew)  bagi kaunseling percuma tak payah bayar yang membosan kan itu sya tak snaggup dengar !! hahaha . GODIK LAK AIII . hehehe . TAPI tak pe esok kte jmpe k si pembuli ???
HEHEHe dia kan kan suke buli itew aw ! cian itew kne buli dengan si pembuli itu !! nasib baik itew sayang dea tau ! kalau tak itew gigit dia campai merah merah ! (GATAL) HEHEHE .dahdah ! tak payah nak gatal gatal sangat lah kennn ! uke sekarang sya nak buat cuper ceber dan bergayotttt dgn dia lelama k ?? bubye bloggiest ! muah cket haaa . hee chaw !

1 comment: