Friday, December 9, 2011

JYEAH !!

uwah ! gelabah jea entry sye ken ken ?? HAHA
,act aku dah SANGAT2x lha lega coz da abeh sPm !! haih ! perang sudah tamattt !
taa pyh nk pkai unifom sekolah lgy kenken .AND taa pyh nak tgk mke siva n pacapan dah !! grrrr . HAHa
glamor dowg ade nme kat sini ! errrrr . TAA pewh ! kasi chance ! heee .
lagy stu aku lge gle2x coz biy taa jd pgy pulau pangkor beb !!!! entah r pulau apo ntah ! pangkor agak ehh
(lupo lak namo pulau ea) HAHA . ABAIKAN . errr . sebab apa aku tak kasi dia prgi ?? fuhhhh . banyak sobab musabab ea beb !! klu nak taip sobab ea mmg lah panjang . disebab kan sya ini sangat lah pamalas nak taip 
so kte pendek kan jea lah cerita key ?? HAHa (pemalas) act , aku bkn nk kong2x dea or apea bagai .
tapi aku just risaw dea ble kt sne nnti ! (tkot menggatal)
biyy saya percaya awak kay sayang ?? tapi saya taa boleh dudok diam klu awk pgy sana then dgn rmai2x nya pmpuan !! ARGHHHH ... taa buleyh ! taa buleyh ! so ! sbb 2 saya majok ble meet awk smlm kat ruma bestie saya areda ! tapi nseb bek ary neyh awk da jnji taa maw pgy ken ?? semua tu untuk sya kan biyyyy ??
thanks sgt2x coz pham perasaan sya bie ! lap beuw so much lahh ! muehehehe . sygawkketadketad . 


kay ! dah dah eza ! stop jiwang !! HEHE . bia lew jiwang itettt jew ! HEHE (godik) k lah bloggiest !! aku chaw dulu . nanti smbung story morry keyh ??!! e-um titettt ! muah ! hah amekkaw ,, kboii !! 


MUHD SOFY (I love YOU ) 

No comments:

Post a Comment